Известие

Collapse
No announcement yet.

SIDE LIGHT FAILURE

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • SIDE LIGHT FAILURE

    Преди няколко дни ми се появи проблем right side light failure , left sidelight failure , а те си светят съвсем нормално ( габаритите са диодни ) след това изчезна проблема за няколко часа. На следващия ден се появи и трети проблем number plate light failure ( също са диодни ) .
    Някой да има решение на проблема ? Благодаря предварително

  • #2
    Първоначално публикувано от santotrafficante Покажи съобщение
    Преди няколко дни ми се появи проблем right side light failure , left sidelight failure , а те си светят съвсем нормално ( габаритите са диодни ) след това изчезна проблема за няколко часа. На следващия ден се появи и трети проблем number plate light failure ( също са диодни ) .
    Някой да има решение на проблема ? Благодаря предварително
    Съпротивления !
    Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
    159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
    NEW 159 2.0 JTDm Black TI

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от vovata Покажи съобщение
      Съпротивления !
      Благодаря ти за отговора но не разбирам как трябва да постъпя. Да сменям всички крушки с такива с по-ниско съпротивление ли ? И къде е означено коя с какво съпротивление трябва да бъде ?

      Comment


      • #4
        Колегата tonov го е обяснил тук:
        http://clubalfaromeo.com/forum/showp...19&postcount=4
        Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
        Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
        Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
        Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

        Comment


        • #5
          Здравейте,
          днес ми мина през ума една идея. Тези резистори да се монтират на платката за следене.
          Та ще ми е интересно някой ако пусне на кои пинове излизат габаритите. Управлението май беше в оборотомера.
          Alfa Romeo 1.8 TS `98
          sigpic

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от svetlastf Покажи съобщение
            Здравейте,
            днес ми мина през ума една идея. Тези резистори да се монтират на платката за следене.
            Та ще ми е интересно някой ако пусне на кои пинове излизат габаритите. Управлението май беше в оборотомера.
            Резисторите са големички и греят, така че според мен не е много добра идея да се слагат в близост до таблото.
            166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
            ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от svetlastf Покажи съобщение
              Здравейте,
              днес ми мина през ума една идея. Тези резистори да се монтират на платката за следене.
              Та ще ми е интересно някой ако пусне на кои пинове излизат габаритите. Управлението май беше в оборотомера.
              На 20 пиновата букса на оборотомера:

              пин 2 - преден ляв
              пин 20 - преден десен
              пин 9 - заден ляв
              пин 1 - заден десен
              пин 11 - номер ляво
              пин 12 - номер дясно

              Но и аз мисля като Тонов, че не е добра идеята да се поместват съпротивленията в оборотомера.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #8
                А да се промени прага на чувствителност на "клюкарката" ?
                Предполагам става чрез промяна на няколко резистора.
                Схема някой да е виждал в нета?
                Alfa Romeo 1.8 TS `98
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Това би било добро решение. Възможно да не стане само с промяна на съпротивления. Схема не съм срещал.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #10
                    Не става, няма външни резистори. Схемата си е с вградена мерачка на тока.

                    Това са нещо като електронни релета със защита по ток и изход за диагностика.
                    Attached Files
                    Last edited by tonov; d.m.y г., 19:38.
                    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                    Comment


                    • #11
                      Като гледам не могат и да им се променят праговете при които възприемат изходната си верига като неизправна.
                      Ако трябва да се съгласуват LED източниците с клюкарката, трябва да се прави отделна схема, която да следи изходите си и то в импулсен режим а да се ползват само диагностичните входове към клюкарката.
                      Вариантът със съпротивленията не води до правилното диагностициране на LED източниците.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        Като гледам не могат и да им се променят праговете при които възприемат изходната си верига като неизправна.
                        Ако трябва да се съгласуват LED източниците с клюкарката, трябва да се прави отделна схема, която да следи изходите си и то в импулсен режим а да се ползват само диагностичните входове към клюкарката.
                        Вариантът със съпротивленията не води до правилното диагностициране на LED източниците.
                        Да, ако сложиш какви да е резистори, колкото да не свети чека. Ако резисторите се подберат с такава стойност, че токът да е малко над долно прагово ниво, чекът хваща неизправност и при ЛЕД-крушките. При мен работеше.
                        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
                          Да, ако сложиш какви да е резистори, колкото да не свети чека. Ако резисторите се подберат с такава стойност, че токът да е малко над долно прагово ниво, чекът хваща неизправност и при ЛЕД-крушките. При мен работеше.
                          Това зависи и от мощността на led крушките. Ако са с много ниска мощност, ще е много трудно да се подберат съпротивления с които системата да работи коректно.
                          При твоята постановка, пробвал ли си дали чекът хваща неизправност само ако откачиш led крушката, без да я палиш?
                          Last edited by ecotronic; d.m.y г., 23:22.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #14
                            Така е. Затова по-добре, по-мощни ЛЕД крушки
                            166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                            ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                            Comment


                            • #15
                              Добре де , а в нашия случай кое се води диагностичния пин?

                              Щото аз като гледам те го описват като логично ниво.
                              Има си даже таблица на истинност.

                              Идеята ми е , че ако следи ттл нива , може да се направи симулираща платка , например с тригери и от там да се измисли как да се следят диодите. Като веднага ми хрумва и още една идея.

                              Взимаме един процесор , и следим тока който се консумира от диодите. Ако изчезне въпросната консумация , се подава сигнал към диагностичния пин на оригиналната електроника ..... нещо такова

                              Колко крака се използват общо?
                              Alfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
                              Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
                              Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....

                              Comment

                              Working...
                              X